msn live traffic

pages

28.12.10

how sweet you are

hello faeries. it's been a while since i'm not posting anything here. i miss you soooo maach, truly.
well, i've already finished 3 books for a month. there are shiver, filosofi kopi and firebelly. and bad, my daddy won't buying new novels for me -_- soooo here i'm, jobless. so i decide to give you some-romantic-quotes-i've-ever-read from some books.

terkadang, cinta berarti melepaskan justru pada saat kau ingin menggenggam lebih erat
-ink exchange

seolah selama ini aku mengira diriku sudah lengkap, tapi sam menunjukkan bahwa aku adalah puzzle
dia memecah diriku jadi berkeping-keping dan menyatukanku lagi
-shiver

hati kamu mungkin memilihku, seperti hatiku selalu memilihmu
tapi hati bisa bertumbuh dan bertahan dengan pilihan lain
kadang, begitu saja sudah cukup
sekarang pun aku merasa cukup.
-perahu kertas

"tak tahukah kau betapa pentingnya kau bagiku? kau tak punya bayangan sama sekali betapa aku sangat mencintaimu?" bisik edward
"aku tau betapa aku sangat mencintaimu" jawab bella
"kau membandingkan sebatang pohon kecil dengan seluruh isi hutan"
-eclipse

oh how sweet you, edward. if i were bella, i'll be luckiest girl around the world. can't you see that i love you so fuckin much? come on edward, leave her for me -_-'


No comments:

Post a Comment